مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 19:492023-01-02سياسي

جان فدا| روایت فرمانده گردان غواص ها از مرام حاج قاسم


منصور نبی زاده فرمانده گردان 423 لشکر 41 ثارالله در زمان دفاع مقدس می گوید: حاج قاسم هر بار به قشم می آمد سراغ عباس فینی قشمی را می گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بسیاری از بچه های هرمزگان در قالب جمعی لشکر 41 ثارالله در جبهه های حق علیه باطل حضور می یافتند و عشق و ارادت دو سویه میان شهدا و رزمندگان هرمزگان با حاج قاسم جریان داشت.

منصور نبی زاده فرمانده گردان 423 لشکر 41 ثارالله در زمان دفاع مقدس در روایتی از روزهای همنشینی با شهید سلیمانی می گوید:    من حدود سال 63 که جبهه رفتم و اولین دیدارم با حاج قاسم صورت گرفت برای این بود که از پست سازمانی به گردان های رزمی ملحق شدم که با استقبال حاج قاسم روبرو شد و وارد گردان 415 که سردار شهید تاجیک فرماندهی آن را بر عهده داشت، شدم.

حاج قاسم شخصیت مهربان، شوخ طبع و متواضعی داشت؛ حاج قاسم که یک شخصیت ملی و ژنرالی سرشناس است وقتی به قشم می آمد هر دفعه سراغ عباس فینی قشمی را می گرفت و به منزل او می رفت؛ عباس فینی قشمی انسان شناخته شده ای نبود اما از دوران دفاع مقدس او را در یاد نگاه داشته بود و آخرین دفعه که شهید سلیمانی به قشم آمدند به دلیل جلسات بسیار موفق نشدند حاج عباس را ببینند و نامه ای به او نوشتند و از او معذرت خواهی کردند؛ این نوع از توجه کمتر در مسئولین دیده می شود و در نوع خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| روایت فرمانده گردان غواص ها از مرام حاج قاسم

جان فدا| روایت فرمانده گردان غواص ها از مرام حاج قاسم